Гарантійні зобов'язання

Повернення грошей та обмін товару 

Політика нашого інтернет магазину – бездоганний сервіс і турбота про наших клієнтів. Ми не прагнемо продавати Вам товар, ми хочемо, щоб Ви полюбили рюкзаки і сумки Tiger і стали нашими постійними покупцями.  

Але ми також розуміємо, що при покупці рюкзака чи сумки в інтернет-магазині можна помилитися з вибором моделі або кольору. Тому ми надаємо клієнтам можливість повернення коштів чи обмін товару протягом 14 днів з моменту здійснення покупки. При цьому товар повинен мати товарний вигляд без слідів використання. Необхідно також зберегти розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром. Затрати, пов'язані з обміном та поверненням товару відповідної якості покладаються на покупця. 

Обмін товарі належної

Наша компанія докладає максимум зусиль для того, щоб покупець був задоволений покупкою та придбаним товаром. Всі вироби відшиваються на власній фабриці і перед продажем проходять подвійний контроль якості на стадії виробництва, що захищає Вас від покупки товару неналежної якості (товар з браком виробничого характеру).

Відразу після покупки ми рекомендуємо оглянути товар і у випадку виявленої невідповідності опису, неповної комплектації чи виробничого браку повідомити про це представника  Tiger по телефону, вказаному в розрахунковому документі, який Ви отримали разом з покупкою. Вам буде запропонований один із варіантів вирішення проблеми:

  1. Грошова компенсація.
  2. Обмін товарі.
  3. Повернення коштів.

Всі затратипо обміну і пересилці товару належної якості покладаються на покупця. 

Колектив компанії «Tiger» прикладе максимум зусиль, аби зробити Вашу покупку в нашому інтернет-магазині комфортною і безпечною. Якщо у Вас є зауваження стосовно роботи працівників повідомте про це. Допоможіть нам стати кращими для Вас!