Політика нашого інтернет магазину – бездоганний сервіс і турбота про наших клієнтів. Ми не прагнемо продавати Вам товар, ми хочемо, щоб Ви полюбили рюкзаки і сумки Tiger і стали нашими постійними покупцями.
Але ми також розуміємо, що при покупці рюкзака чи сумки в інтернет-магазині можна помилитися з вибором моделі або кольору. Тому ми надаємо клієнтам можливість повернення коштів чи обмін товару протягом 14 днів з моменту здійснення покупки. При цьому товар повинен мати товарний вигляд без слідів використання. Необхідно також зберегти розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром. Затрати, пов'язані з обміном та поверненням товару відповідної якості покладаються на покупця.
Наша компанія докладає максимум зусиль для того, щоб покупець був задоволений покупкою та придбаним товаром. Всі вироби відшиваються на власній фабриці і перед продажем проходять подвійний контроль якості на стадії виробництва, що захищає Вас від покупки товару неналежної якості (товар з браком виробничого характеру).
Відразу після покупки ми рекомендуємо оглянути товар і у випадку виявленої невідповідності опису, неповної комплектації чи виробничого браку повідомити про це представника Tiger по телефону, вказаному в розрахунковому документі, який Ви отримали разом з покупкою. Вам буде запропонований один із варіантів вирішення проблеми:
Всі затратипо обміну і пересилці товару належної якості покладаються на покупця.
Колектив компанії «Tiger» прикладе максимум зусиль, аби зробити Вашу покупку в нашому інтернет-магазині комфортною і безпечною. Якщо у Вас є зауваження стосовно роботи працівників повідомте про це. Допоможіть нам стати кращими для Вас!